Desene frumoase stau pe pereti


De ceva ani buni, toamna ma prindea cu entuziasmul unor noi inceputuri: schimbam cifrele….din varsta, din nivelul educational, iar pe parcursul studentiei, numarul camerei de camin. Sunt nostalgica in privinta atmosferei de camin si intrebatoare atunci cand imi amintesc ca, am cam terminat-o cu lanturile educatiei formale.

Recent mi-am adus aminte de:

Desene pe pereti din camera de camin

Desene frumoase stau pe pereti
Si am si-o pisica cu noua vieti
Ea-i mai mult plecata, e-adevarat
Si-acasa când sta, sta mai mult sub pat.

Usa e veche, broasca-i noua
Piata Romana Nr.9.

Într-un colt e-o chitara desigur
Si-un ceas ce se cazneste sa bata
Afara e vânt, ferestrele sunt
Taiate din aceeasi bucata.

E destul de mica camera mea
Dar încap toti prietenii mei în ea
Stau în picioare se aseaza pe jos
În rest sunt cuminti si vorbesc frumos.

Lasă un răspuns

