Formatorul de caractere


Duminica seara, am vizionat pe TVR 1 filmul „Clubul imparatilor„. Mai multe informatii despre scenariu, actori, citate, le puteti gasi pe site-ul lor, adica http://www.theemperorsclub.com/.

Suntem cativa dascali in familie, incepand cu mama, cu matusele si verisoarele mele si terminand cu mine, care am renuntat la aceasta profesie nobila. Poate acesta este unul dintre motivele pentru care acest film mi-a trezit o stare de mandrie, de apreciere, de nostalgie. Cred ca, mama e un exemplu de invatatoare care a transformat viata catorva copii care i-au fost elevi.
Mi-am amintit de profesorii care mi-au schimbat mie perspectiva asupra vietii, societatii, procesului de invatare, si carora le multumesc (desi, cel mai des am facut-o indirect): d-lui diriginte Ion Ivan, profesorului de geografie, dl. Gheorghe Grigorescu , d-nei Mihaela Gherghelescu, profesoara de psihologie, dl. Adrian Dan- profesor de dezvoltare comunitara si d-lui Dumitru Iacob, profesor de comunicare si relatii publice. Am invatat de la fiecare, chiar daca nu erau informatii legate de materia pe care o predau. As mai putea enumera si alte nume….pentru ca fiecare interactiune este un eveniment unic.

„Great teachers have little external history to record. Their lives go over into other lives. These men are pillars in the intimate structure of our schools. They are more essential than its stones or beams. They will continue to be a kindling force and a revealing power; part of necessary fabric men breath.” – citat din film

Sa ii pretuim pe cei care au avut rabdarea, pasiunea de a ne forma caracterul si spiritul.

Lasă un răspuns

