Reclama chipsuri Lay’s


Ati vazut reclama la chipsurile Lay’s, cea care incepe cu „Iti cam place prietenul tau?”?

Pentru cei care nu au ajuns in fata TV-ului sau nu se uita la reclame, am adaugat clipul de pe Youtube.

Urmeaza si intrebarea imediat!

Care este beneficiul pe care il obtii cumparand chipsurile Lay’s?

1. Satisfacerea poftei de produse junk food.

2. Barbatii vor putea alege intre tipe cu silicon (cele care au castigat 2000 E) si tipe cu liposuctii (cele cu operatii de indepartare a grasimilor de pe burta si coapse).

3. Remediu antidepresiv. („Si intr-o zi o sa dea peste prietenul tau, din intamplare. Evident! Iar tu vei ramane singura…”)

Raspunsul dupa o scurta pauza. (ca sa citez din clasicii reclamelor TV)

Update: parodia Lame’s de la HappyFish , gasita pe site-ul lui Zoso.

Anunțuri

4 responses to “Reclama chipsuri Lay’s

  1. Trist, rusinos, mai rau e ca femeile incurajeaza barbatii sa le trateze ca pe niste plante de plastic… Daca ar refuza toate femeile sa se remodeleze corporal poate ar fi si respectate…Fuck beauty, get smart!

    • Ce remarca plina de stereotipuri… Nu ma intelege gresit, apreciez femeile inteligente.
      Stereotip1: Femei luate la gramada. Gen toate femeile e curve, barbatii e prosti. Fara sa vrei te bagi in grupul in care nu vrei sa fii.
      Stereotip2: „femeile incurajeaza barbatii sa le trateze ca pe niste „. Meh, stereotip feminist. Crede-ma ca si daca nu ma incurajeaza ma uit si evaluez. Sau tu nu te machiezi si n-ai grija cum te imbraci? Nu cred. Cam tot aia e, mai putin extrem. Da nu e vb de incurajare, ci de gandire consumerista. Daca n-am, sa-mi cumpar.
      Stereotip3: „poate ar fi si respectate”. Adica nu sunt. Of… cum naiba nu sunt. Ba chiar din contra. Dar nu aspectul fizic iti genereaza respect.
      Stereotip4: „Fuck beauty, get smart!”. Ce legatura are una cu alta. Poti sa le ai pe ambele, niciuna, sau doar una. Si niciuna nu se poate schimba f usor; cum faci sa devii smart? Citesti o carte? Nu, pt ca smart e diferit de educat. Da’ suna bine, cica. Bonus: daca e in engleza, atunci suna mai inteligent. Si mai stereotip . Scuze, dar nu m-am putut abtine.

      La obiect, mi se pare o reclama excelenta pt tipul de public pt care e adresata. Le vorbeste pe limba lor. Isi atinge scopul. Vinde.
      Da, mesajul e de cacao, dar reclama nu trebuie sa faca educatie.
      Ma felicit in continuare ca mi-am desfiintat abonamentul si n-am TV, ma uit la prostia asta de reclama pt ca vreau, nu pt ca-s obligat.

  2. Reclama negativa este foarte eficienta.
    E o reclama odioasa, dar asa-i ca ti-a ramas in minte? 🙂

    • E din categoria reclamelor care iti induc emotii negative. Este si aceasta o modalitate de marketing, dar nu mai eficienta decat un concept pozitiv.
      Eu nu am TV, asa ca atunci cand merg pe la prieteni ma uit si la reclame ca sa vad ce mai au in minte agentiile de advertising. Ma ingrozesc atunci cand vad ca marea majoritate a reclamelor se adreseaza persoanelor fara educatie, valori, cultura. Dar cum „turma” sare cu banul….

      Insa avem nevoie si de POVESTI INTELIGENTE!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s